Åpen dag i Toftveien barnehage

Vi har ledige plasser fra nytt barnehageår 2023! Ta kontakt for å avtale tidspunkt for besøk, eller kom innom på åpen dag 14.2. mellom kl. 16.30 og 18.30 for en hyggelig prat og omvisning. Se mer info ved å klikke på bildet :)

Toftveien barnehage i Hamna har ledige barnehageplasser fra nytt barnehageår; 1. august 2023.

Toftveien barnehage ligger idyllisk til midt i Hamna, med utsikt over Sandnessundet og Kvaløya. Vi åpner kl. 07.00, slik at foreldre som starter tidlig på jobb rekker å levere barna før jobben starter. Fra barnehagen er det 200 meter til lysløypa, som frakter foreldrene kjapt og trygt utenom biltrafikk til Breivika ved 20 minutters gange og 12 minutters sykkeltur (2 km). Om foreldrene skal videre til sentrum bruker du 30 minutter på sykkel fra barnehagen (7 km). Vi stenger barnehagen kl.16.30.

Barnehagen er et samvirkeforetak. Foreldrene eier og er med på å utforme driften av barnehagen. Vi forsøker etter beste evne å tilpasse oss deg og ditt barns ønsker og behov.

Vi har trygge og stabile ansatte som stråler entusiasme for mestring, læring og lek. Med naturen rett utenfor døra er vi ute hver dag, kan spise frokost eller lunsj i grillhytta, og vi drar ofte på tur rundt om i Tromsøområdet. I løpet av høsten/vinteren får førskolebarna også svømmetilbud på Tromsøbadet over 10 uker med erfarne svømmetrenere.

Om dere og ditt barn ønsker å komme på besøk til oss, tar dere kontakt for å avtale tidspunkt. Vi har åpen dag tirsdag 14. februar kl. 16.30-18.30. Dere er hjertelig velkommen til oss!

Husk søknadsfrist 01.02.2023 for overflytting og 01.03.2023 for hovedopptak. Begge deler via Tromsø Kommune sine sider.

Kontaktinformasjon:

Toftveien barnehage