Sykkeltur

Siste året i barnehagen er litt spesiell på mange måter. For eksempel har førskolebarna hvert år dratt på en sykkeltur før sommerferien, og det gjør vi i år også: tirsdag 9. juni var dagen, og det ble en kjempefin tur forbi både Hamna skole og Solneset skole :)