Hvem er vi...

Toftveien barnehage ble åpnet 26. august 1992. Barnehagen eies og drives av foreldrene som et samvirkeforetak. Barnehagen har egne vedtekter som vi forholder oss til. Betalingssatser for foreldrebetaling er følgende : Pr januar 2023; kr 3000,-. Kr. 2100,- for søsken. Kostpenger 450,- .

Barnehagen har tre avdelinger med til sammen 39 barn og 11 voksne. Avdelingene våre heter Naustet, Rorbua og Sjøstjerna. De fleste ungene bor i barnehagens nærområde. Mange har søsken i barnehagen, og vi har ofte åpne dører med mye besøk og samarbeid på tvers av avdelingene.

Barnehagen ligger fint til, med utsikt over Hamna.  Vi har flott natur rundt oss på alle kanter; med «Lilleskogen» rett bak barnehagen og kort vei å gå til lysløypa, fjæra, andre barnehager, skoler,  butikk, lekeplasser og fotballbane. Vi har busstopp rett over veien, og ligger kun 20 min fra Tromsø sentrum. Vi har grillhytte innenfor gjerdet og bruker den flittig gjennom hele året. Det flotte området rundt barnehagen blir mye brukt til turer, og vi drar også på utflukter med buss.